بیوگرافی نویسنده کتاب جامع درمانهای قوزقرنیه

بیوگرافی سردبیر
پروفسور مهرداد محمدپور، جراح چشم و فوق تخصص قرنیه، استاد چشم پزشکی، بیمارستان چشم فارابی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران
وی در سال 1368 به عنوان دانشجوی رتبه اول از دانشکده البرز فارغ التحصیل شد و در همان سال در رشته پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد.
در سال 1375 به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه TUMS فارغ التحصیل شد و در سال 1377 بورسیه قرنیه را شروع کرد و پس از آن موفق به گذراندن دوره فوق تخصصی قرنیه شد. از سال 2003، وی بیش از ده هزار عمل جراحی چشم در زمینه قوز قرنیه، آب مروارید و جراحی انکساری و کراس لینکینگ قرنیه انجام داده است و تکنیک های بسیاری را در جراحی های ترکیبی پیوند متقابل و انکساری قرنیه و کاشت حلقه قرنیه داخل استرومال با پیگیری طولانی ابداع کرده است. و موفقیت او بیش از 100 مقاله علمی در زمینه چشم پزشکی در معتبرترین مجلات چشم پزشکی منتشر کرده است.
وی همچنین بیش از 200 چشم پزشک و فوق تخصص را به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تربیت کرده است. او همچنین داور اکثر مجلات چشم پزشکی در سراسر جهان است و چندین سخنرانی در کنگره های بین المللی سطح بالای چشم پزشکی ارائه کرده است.
او مخترع چندین تکنیک جدید جراحی چشم و مخترع اولین قطره چشمی نانو چشم پزشکی است. وی در حال حاضر عضو رسمی علمی گروه چشم پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان فارابی می باشد.
او به همکاران و دستیاران چشم پزشکی تدریس می کند. او همچنین دارای یکی از بالاترین مقادیر شاخص H در مقالات چشم پزشکی در جهان است. او همچنین نویسنده اصلی کتاب “تشخیص در تصویربرداری چشمی قرنیه، شبکیه، گلوکوم و مدار چشم” منتشر شده توسط اسپرینگر و کتاب “به روز رسانی تشخیص و مدیریت برای خشکی چشم” منتشر شده توسط گروه انتشارات TUMS است.

دانلود رایگان کتاب درمانهای قوزقرنیه

پیمایش به بالا